CocoChic

CocoChic

Piros kabát

2011. november 18. - CocoChic
Hot and dangerous

 

Nemrégiben megjutalmaztam magam egy csodaszép piros kabáttal, s gondoltam készítek egy hozzá illő szettet Polyvore-on is. Tehát az alap a piros kabát volt, mely flannelsfashion oldalán kapható 90.000 forintért. A pirossal kiválóan harmonizáló szürkét választottam a párosított Alexander MxQuenn ruha színeként (322.000 Ft). Mindezt egy Sam Edelman féle fekete ultraszexi csizmával toldottam meg ( 57.000 Ft). Kiegészítőnek ez a bézses-barnás-szürke Vivienne Westwood táskát illesztettem a szetthez. A dekoratív gyűrű a H&M-ből van és mindössze 1.450 Ft. A színvilágban harmonizáló Catherine Nicole fülbevaló ára 25.000 Ft.

A bejegyzés trackback címe:

https://cocochic.blog.hu/api/trackback/id/tr233370999

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása