CocoChic

CocoChic

Ihlet a H&M-ből

2011. november 23. - CocoChic
A H&M és Versace kollaborációjából származó kollekció egyik (és talán egyetlen) szép darab darabját, azaz a fekete egyberészes ruhát választottam alapdarabnak. Nem akartam, hogy szokványosan nézzen ki, de a túlzott eleganciát is kerülni szerettem volna. Kicsit rockos, keményebb külsőt szerettem olna kölcsönözni, ezért is párosítottam egy bársony motorosdzsekivel (121.000 Ft). Ez a Mugler platform cipő nemrég keltette fel a figyelmem, bár nem tudom, hogy én felvenném e, de ehhez az összeállításhoz kiválóan illet ( 518.000 Ft). A feketéhez kiválóan passzoló arany ékszerek közül a karkötők a kedvenceim. Beszerezhetőek a Miss Selfridge oldalán mindössze 5000 forintért. A Harvey Nichols gyűrű ára már kissé borsosabb, a maga 40.000 forintjával. A 27.000 forintba kerülő Isabel Marant fülbevaló tökéletes ötvözete a fekete és arany színvilágnak. A 3 részes arany karkötő szett a Jigsaw weboldaláról szerezhető be ( 14.180 Ft). A szegecses gyűrű kissé extrém választás volt, de legalább vagány külsőt kölcsönöz ( 127.090 Ft). A dzsekin látható kitűző a jewelry.1stdibs oldalán rendelhető meg és tökélesen passzol az Alexander McQuenn clutchhoz.

A bejegyzés trackback címe:

https://cocochic.blog.hu/api/trackback/id/tr63371023

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása