CocoChic

2k by Gingham

2011. szeptember 06. - CocoChic

Szerintem bátran kijelenthetjük, hogy mindenki ruhásszekrényében van legalább egy póló. A méltán népszerű ruhadarab napjainkban már minden alkalomra felvehető, hisz ma már nem tabu akár egy kosztümmel viselni ezt az örökzöld darabot. A legnépszerűbbek a vicces pólók, hisz a feliratok és képek ikonikus értelemmel bírva tudatják a póló tulajának hangulatát,véleményét... Az idegen szóval élve T-shirt-ök népszerűségére alapozott a 2k by Gingham vállalat. Bizton állíthatom, hogy az egyik legérdekesebb és legszórakoztatóbb posztírás ehhez a cikkhez kapcsolható. A vállalat weboldalának nézegetése felér egy könnyed stand up-pal , hisz a csekély angol tudással rendelkezők számára is széles mosolyt varázsol a pólók angol feliratának lefordítása. Az oldal  bemutatkozó része pedig kegyetlen őszinteséggel, iróniával és humorral közelíti meg a mai divatvilágot. A japán eredetű cég története a 90-es évekre vezethető vissza, hisz akkor élték reneszánszukat e darabok az USA-ban s múzeumi tárggyá manifesztálásuk megihlették a vállalat tulajdonosait. Tudták, hogy kockázatos egy ekkortájt haldokló vállalati ágba való belépés, de bíztak a pólók halhatatlanságában és az új generációk önkifejezési vágyaiban, mely reményeik szerint megújítja az iparágat. 1995-ben tehát útra keltek, hogy felfedezzék az áruházak, boltok és pólógyűjtők darabjait ihlet merítés céljából. A végső konklúzió levonása után arra jutottak, hogy túlságosan mainstream darabok vannak a piacon és ritkák az egyedi, igazán kifejező, feltűnő darabok. Bízni kellett az új arculat leendő sikerében és a szubkultúrák egyediség-éhségében. 1998-tól megindult a vadászat a fiatal és kreatív tervezők és művészek után, akik megálmodták a következő kollekciókat, melyek lassú ,ám biztos erősödés  után egyre népszerűbbek lettek. 2000-ben nem csak az árusítás, hanem az gyártás is elindult az USA-ban. Az itteni sikereknek köszönhetően folytatta a terjeszkedést a 2k Európába. Ekkor történt az áttörés, melynek köszönhetően már nem csak egy Japán vállalat, hanem világszerte ismert márka lett a "pólógyárból". A cég marketing stratégiája nem a név megismertetése és szerepeltetése volt, hisz akkor veszítenek különlegességükből, hanem a figyelemfelkeltésre alapoztak. Céljukként azt tűzték ki, hogyha valaki meglát egy 2k pólót, elgondolkodjon a mintázaton, feliraton, megértse a művészi koncepciót, majd ő is akarjon egy egyéniségéhez passzoló darabot. 2010-től a nő ágazatot erősítették, így nyerve szélesebb vásárlói kört a célközönségből. Tény, hogy színes pólók vidámságot csempésznek a szürke hétköznapokba kacérságukkal, pimaszságukkal, szókimondásukkal. Ti hordanátok?

http://www.2kbygingham.com/

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://cocochic.blog.hu/api/trackback/id/tr13206194

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.