CocoChic

CocoChic

A legjobb idézetek Marilyntől

2012. augusztus 05. - CocoChic

201202281434421858.jpg

,,Feltehetően tévedés lehettem"

,,Senki sem mondta nekem kicsiként, hogy csinos vagyok. Minden kislánynak kell mondani, hogy szép, még akkor is, ha nem az."

,,...tulajdonképpen nem is voltam oda annyira a szexért, szerintem ez volt a szerencsém."

,,Csak egy kislány vagyok a nagyvilágban, aki próbál találni valakit, akit szerethet."

"Hollywoodban egy lány erénye még a frizurájánál is lényegtelenebb. Aszerint ítélnek meg, hogy hogy mutatsz, s nem aszerint, hogy mi vagy."

Milton-H--Greene-Marilyn-Monroe-in-Bed-148388.jpg

,,Álmodni arról, hogy színésznő vagy, sokkal izgalmasabb mint annak lenni."

,,Hollywood olyan hely, ahol ezer dollárt is fizetnek egy csókodért, de csak ötven centet a lelkedért. Én tudom, mert eleget utasítottam vissza az előbbi ajánlatot, s tartottam a markomat az ötven centért."

,,A tökéletlenség szép, az őrület zsenialitás, és még mindig jobb nevetségesnek lenni, mint halál unalmasnak."

,,Jó vagyok, de nem egy angyal, követek el bűnt, de nem vagyok ördög."

,,Ki mondta, hogy az éjszakák alvásra valóak?"

marilyn_monroe_3.jpg

,,A jól viselkedő nők ritkán írnak történelmet."

,,Ha minden szabályt betartottam volna, sosem lennék sehol sem."

,,Nem tudom, hogy ki találta fel a magas sarkút, de minden nő tartozik neki."

,,Adj egy lánynak megfelelő cipőt, és meg tudja hódítani a világot."

,,A siker csodálatos dolog, de az ember nem tud éjszaka hozzábújni, ha fázik."

,,Yves korunk egyik legnagyobb színésze. Ráadásul férjemen és Marlon Brandon kívül ő a legvonzóbb férfi, akivel valaha találkoztam."

,,Az igazi szerető az a férfi, aki képes felvillanyozni azáltal, hogy megcsókolja a homlokod vagy a szemedbe mosolyog."

monroe.jpg

,,Gyakran elég csak lenni valakivel. Nem kell, hogy megérintsen. Még a beszéd sem kell. Egy érzés suhan át köztetek. Nem vagy egyedül." ,,Azt akarom, hogy úgy szeressen egy férfi, ahogyan én őt. "

,,Egy okos lány csókol, de nem szeret; meghallgat, de nem hisz el mindent; és lelép, mielőtt elhagynák."

,,Minden férfi egyforma. Csak az arcuk más, hogy ne keverjük össze őket."

,,Ha egy lányt meg tudsz nevettetni, bármit tudsz vele csinálni."

,,A nemiség természetes dolog, és én híven követem a természetet... "

,,A legszebb dolog számomra az alvás, de ébren is tudok álmodni."

marilyn-monroe_1.jpg

,,Úgy gondolom, minden okkal történik. Az emberek változnak, ezért képes vagy megtanulni elengedni, a dolgok rossz irányba haladhatnak, ezért értékelni tudod, amikor jó felé mennek, elhiszed a hazugságokat, de egy idő után megtanulsz csak magadban bízni. És néha a jó dolgok szétesnek, hogy jobb dolgok születhessenek."

,,Az én problémám az, hogy hajtom magam. De hát igenis csodálatos akarok lenni. Tudom, akadhatnak, akik nevetnek ezen, de igaz... Megpróbálok művésszé lenni, őszintének lenni, és néha úgy érzem, már-már az őrület határán járok. Egyszerűen megkísérlem kihozni magamból énem legigazibb részét, és ez nagyon nehéz"

,,A hírnév elmúlik, azután isten veled, nincs több hírnév. Elmúlik."

,,Vicces, miként gyűlölnek meg, ha sikeres vagy. Bár ne így lenne. Csodálatos lenne úgy élvezni a sikert, hogy az ember ne látná azokat a tekinteteket maga körül."

marilyn_monroe_door.jpg

,,Én önző vagyok, türelmetlen, és egy kicsit bizonytalan. Hibázok, irányíthatatlan vagyok és időnként nehezen kezelhető. De ha nem tudod kezelni ezeket a rossz dolgokat, akkor biztos, mint a pokol, hogy nem érdemled meg a legjobbakat sem."

,,Ha kétszínű vagy, legalább az egyik arcod legyen szép."

,,Nem bánom, hogy a férfiak világában kell élnem addig amíg nő lehetek benne."

,,Az öngyilkosságba mindig két ember hal bele. Éppen ez az értelme."

,,Valamiféle megnyugvás lehet a befejezés. Valami olyasmi, hogy tudom is én milyen távon futsz, aztán elérsz a célvonalhoz, és felsóhajtasz - megcsináltam! De nem. Soha - megint újra kell kezdened az egészet."

,,Mindannyiunknak élnünk kell, mielőtt megöregszünk. A félelem hülyeség. Bánni fogod."

monroe[1].gif

Ha tetszett a bejegyzés nyomj egy lájkot és csatlakozz a blog Facebook oldalához!

A bejegyzés trackback címe:

https://cocochic.blog.hu/api/trackback/id/tr664697330

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása