CocoChic

CocoChic

Jeges kék és fagyos menta

avagy farmerruhás outfit

2012. július 25. - CocoChic

Régen ki nem állhattam a farmerből készült ruhadarabokat, ám idén valamiért pálfordulat következett be ezen a téren. A kiskabát és a mellény mellett elgondolkodtam pár ruha megvételén is, de inkább csak Polyvore-on éltem ki az ez irányú törekvéseimet.

LovelyA jeges kék színű anyagot az idei nagy kedvencemmel a mentával szerettem volna ötvözni, így az A.P.C ruhát egy Tara Jarmon kabátkával dobtam fel. Az összhatás túlzott fagyossága miatt azonban melegebb tónusú színeket is vittem az összeállításba, ám lehet, hogy csak az Orla Kiely táska iránti rajongásom volt az egész colorblocking oka. A Charlotte Olympia cipő színkombinációja miatt lett az egyik kiválasztott darab, ám a pálmalevélre hasonlító pántok megoldása is elégé befolyásoló tényező volt :) Az ékszerek kiválasztásakor a semlegesebb színeket kerestem, így akadtam erre a Janis by Janis Savitt fülbevalóra és a net-a-porter-es nyakláncra, ami remekül passzolt a cipő mintázatához is. A karkötőt a blézer és a ruha színeit idéző árnyalatai miatt adtam a szetthez.




A bejegyzés trackback címe:

https://cocochic.blog.hu/api/trackback/id/tr654677995

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása