CocoChic

CocoChic

Vagány piros

2011. november 14. - CocoChic
Hot and dangerous

 

Olyan rég volt Polyvore-os szett, úgyhogy gondoltam épp itt van már az ideje, hogy egy kis ihletet kapjatok.   Az alapkoncepció az volt, hogy mindenképp kell valami piros, de a szett hordható legyen ősszel is. Így eset a választásom erre a Dorothy Perkins ruhára (8.730 Ft). A csípőrészt hangsúlyozni akartam egy övvel, de mindenképp valami vagányságot is bele szerettem volna csempészni ezzel a kiegészítővel, s ezért is választottam ezt a fekete, bőr, Yves Saint Laurent övet (226. 620 Ft).Nem akartam, hogy túl elegánssá váljon a szett, ezért is párosítottam egy lezser Acne Rita bőrdzsekivel, melynek a nyakrésze és ferde cipzárja is tetszett (280.000 Ft). A cipő egyértelmű volt, hogy fekete legyen. A motoroscsizmát elvetettem, mert az nem igazán passzolt volna a ruha finomságához, így lett ez a Giambattista Valli bokacsizma (243.000 Ft). A 3.1 Phillip Lim táska igazi hétköznapi cipekedős tatyó, ezért is került az összeállításban, mert nemcsak csinos, de hasznos is (203.000 Ft). A tollas fülbevalók régi szerelmeim, s színben is passzoltak a többi darabhoz ( 4.500 Ft). A burgundi színű kristályokkal díszített karkötő egy kis csillogást vitt a szettbe, ezért is kapott helyett benne. Egyik kedvencem, Alexander McQueen ikonikus darabját a halálfejes kendőt sem hagyhattam ki, mely szexi, vagány és kitűnően harmonizál a bőrdzsekivel (67.000 Ft). Igaz, hogy az árak az egekben járnak ennél az összeállításnál, de minden darabnak meg lehet találni az olcsóbb alternatíváját.

A bejegyzés trackback címe:

https://cocochic.blog.hu/api/trackback/id/tr303370983

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása