Különleges, limitált kiadású kiegészítő kollekciót ad ki az agneskovacs márka, melyet az egyik nagy múltú, nemzetközi autógyártóval való kollaboráció ihletett. A kapszulakollekció darabjait az autós cég ügyfelei nyerhetik meg.
Divat és márkaszervíz
Az Opel Magyarország egy fiatal, magyar designert, Kovács Ágnest kért fel, hogy készítsen egy különleges kollekciót a cég számára. Így született meg az agneskovacs for myopelservice sorozat, melynek darabjait az autógyártó új honlapján október 11. és december 2. között regisztrálok között sorsolják ki, nyolc héten át, minden hétfőn egy teljes, nyolc darabos kollekció talál gazdára.
Csavarkulcs és kifutó
Az együttműködés célja kettős: egyrészt segít a tervezőnek, hogy szélesebb körben ismertté váljon, másrészt jó a márkának is, hisz valóban különlegességekkel kedveskedhet hűséges vásárlóinak. A sorozat az autógyártó legújabb design elemeiből merítve született meg. A kizárólag extra minőségű bőrből készült, letisztult kollekció minden darabján visszaköszön az Insignia egy tipikus formája. A kollekciót élőben bárki megnézheti, felpróbálhatja a Black Box Concept Store-ban (Budapest, 1053 Irányi u. 18.)
Ha tetszett a bejegyzés, nyom egy lájkot és csatlakozz a blog Facebook oldalához!
A cikk a femcafe.hu oldalán is megjelent.