A Yves Saint Laurentnél igen merészet gondoltak, mikor a legújabb kampány arcát választották ki, hisz a bizarr külsejű énekes, Marilyn Manson lett a márka új sztárja.
Sokkoló választás
Marilyn Manson, azaz Brian Hugh Warner lett az új, 2013-as őszi, férfiakat célzó kampány arca. A meglepő, sőt mi több kissé sokkoló választás hatalmas botrányt kavart, hisz sokan nem értik, hogy a sátánistának tartott goth rocker botrányhős hogyan is kapcsolódik a kifinomultságáról ismert brandhez.
Fekete és fehér
A kampánykép amúgy véletlenszerűen szivárgott ki, hisz jóval a hivatalos bemutató előtt Twiterre és Instagramra is kiposztolta a Mugler kreatív igazgatója, Nicola Formichetti, aki csak egy szót fűzött a képhez: „lenyűgöző". A Hedi Slimane által készített képen Manson egy fekete bőrből készült motoros dzsekit és a jellegzetesnek mondható fekete szemfestékét és sötét rúzst visel.
Szépség és a szörnyeteg
Az Anja Rubik és Edie Campbell utódjának is tekinthető énekes állítólag azért lett a YSL egyik kulcsfigurája, mert megtestesíti mindazt, amit a márka fel szeretne fedezni az idei évben; fiatalos, modern, botrányos és megosztó. A Le Figaro nevű francia lap szerint a választás egyszerűen csak logikus, hisz ki máson lehetne bebizonyítani, hogy a csúnyából is lehet valami szépet varázsolni.
Ha tetszett a bejegyzés, nyomj egy lájkot és csatlakozz a blog Facebook oldalához is!
A cikk a femcafe.hu oldalán is megjelent.
Fotó: vogue.co.uk