CocoChic

CocoChic

Egy kis szombati vadság

2011. július 29. - CocoChic
Untitled

 

Dolce Gabbana stretch shirt
$1,100 - net-a-porter.com
 

 

Erin Kleinberg short mini skirt
$133 - boutique1.com
 

 

Giuseppe Zanotti heeled sandals
$850 - giuseppezanottidesign.com
 

 

Christian Louboutin studded messenger bag
$2,795 - net-a-porter.com
 

 

Gilded Lily Goods bullet earrings
$80 - pinkmascara.com
 

 

Jcpenney jewelry
jcpenney.com
 

 

Gucci shades
£180 - flannelsfashion.com
 

 

 

 

Gondoltam ma is posztolok egy Polyvore-os szettet annak örömére, hogy 3 napja a TOP 1000-es listájukon vagyok. A fenti cuccok szerintem nagyon klasszak és vagányak egy szombati csajos koktélozás vagy buli alkalmával. Fontos, hogy ha állatmintát viselünk ne keverjük a különböző fajtákat. Értem ez alatt, hogy zebra mintás felsőhöz nem leopárd mintázatú cicanacit vegyünk fel. A leopárdmintánál pedig különösen fontos annak a textúrája. Narancssárgás árnyalattal rendelkező, túl apró vagy túl nagy mintás állati nyomású holmit ne vegyünk. Az alapot itt a felső adta, amibe első pillanatra beleszerettem(206.885FT- Dolce Gabbana). Később egy szexis bőr szoknyát adtam hozzá,melyet mindenképp egyszínűben tudtam csak elképzelni ehhez a felsőhöz(25.015 Ft Erin Kleinberg-egész jó vétel ha valami márkásra és hasznosra vágyunk).Ezután a barna hasított bőr szandik jöttek, amik Giuseppe Zanotti munkáját dicsérik (159.680 Ft). A szoknya és a felső színvilágához illeszkedő Christian Louboutin szegecselt táskát párosítottam (525.680 Ft). A tollas fülbevalók is régi nagy szerelmei és remekül illettek ehhez a kicsit szafaris dzsungelos szetthez (15.045 Ft). A karkötők a Jcpenneytől vannak. A barnás összhatást egy Gucci szemüveggel vadítottam meg (55.240 Ft). Sminkben egy egyszerű alapozót, sima szájfényt, szempillaspirált, füstös szemeket ajánlók. A körömlakk színe már nagyobb választást enged. Egy dögös vörös, kifinomult gyöngyház, divatos matt, vad fekete is jól passzol. Szóval akkor milyen koktél legyen?

A bejegyzés trackback címe:

https://cocochic.blog.hu/api/trackback/id/tr903110788

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása