CocoChic

CocoChic

Hidegebb napokra

2011. szeptember 21. - CocoChic
Awesome Autumn

 

 





 

 

Az örök klasszikus farmer, a trendi szőrme mellény, a mindenhez passzoló bézs táska, az újra hódító réz ékszerek. Ezeket próbáltam párosítani egy outfitben, mely tökéletes viselet munkába, iskolába vagy csak egy csavargáshoz a városba hűvösebb időben is. A nyáron hordott fehér vászoninget vagy tunikát egy feszülős csőfarmerrel kombináltam. (ing-topshop 20.000, farmer Coggles 51.700 Ft) A szőrmés mellényből barna árnyalatút választottam,mert az jobban kihangsúlyozza a többi darabot, s nem olyan egyhangú, mint egy fekete verzió ( Calypso St Barth 126.600 Ft) A mindenki számára leérhető alternatívák közül a legjobbak szerintem a New Yorkerben és a C&A-ban találhatóak meg. A cipők királyának, azaz Jimmy Choo-nak az egyik őszi bokacsizmáját( 233.120Ft ) választottam a szereléshez, mert remekül illet a Proenza válltáskához (423. 660 Ft). Ezek árnyalata kellemes összhatást kelt a mellény barnás színvilágával együtt, s a szőrme és a hasított bőr eltérő textúrája is ad valami különleges varázst ennek az összeállításnak. A karkötőknél fontosnak tartottam, hogy mindenképp több darabból álló készlet legyen, mely igazodik az eddigi tejeskávés- barnás színvilághoz ( Jcpenney 2.765 Ft). Az évszak másik nagy slágere a tollas fülbevaló, melyet szintúgy a Jcpenney-nél lehet megvásárolni 1.170 Ft-ért. A képen látható fejdísz pedig 8.000 Ft-ért szerezhető meg a Nordstrom oldaláról. Összességében szerintem kicsit vadregényes, bohém, hippis szerelés lett, de mindenképp jó meleg és még divatos is, mely jól jön az egyre hűvösebb időben.

A bejegyzés trackback címe:

https://cocochic.blog.hu/api/trackback/id/tr223243527

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása