CocoChic

CocoChic

Powderful?

2011. október 25. - CocoChic


Ez lenne az első termékajánló vagy inkább elrémítő (majd meglátjuk). Gondoltam kipróbálom a Got2b legújabb csodaszerét a dúsító hajformázó port. Mindenhol csak jót olvastam róla, úgyhogy én is beszereztem egyet. Az első, ami meglepett az a pici kiszerelés, mely szerintem nem épp árarányos. Egy sószóró méretű valamiért elkérni több mint 1000 forintot. De sebaj, puding próba az evés, tartja a mondás. Miután kipróbáltam nem lett egeket rengető eredmény, az tény, hogy nem lapul a fejtőre ilyenkor a haj, de ezt a sima ,,hajturkálás, bemasszírozás" is okozhatja :) Második negatívum, hogy hiába a kezemről vittem fel (mert többen mondták, hogy ők közvetlenül a hajukra szórták és hintőporszerű réteget képzett rajta) nekem így is- úgy is elszínezte a hajam. Bár ekkor még optimistán álltam hozzá, s ráfogtam a festett vöröses árnyalatú hajamra eme apróságot. Használat után azonban bármilyen csöpp mennyiséget is alkalmaz az ember, olyan a haj állaga, mint a szappanos-hajlakkos frizuráé. Számomra nem volt nyerő ez a termék, bár lehet, hogy az volt a baj, hogy nekem alapból nagyos sok hajam van, ami mellesleg erős is, s így alapból oroszlánsörénnyel rendelkezem hála az égnek. Pozitívumként is említenék azonban pár dolgot, mielőtt még megvádolnak, hogy oda a pártatlanságom. Annak, akinek vékonyabb szálú haja van lehet, hogy sokkal szembetűnőbb az eredmény. Aki minden nap a lelapuló haj problémájával küzd, kész csodaszer lehet. Igaz. hogy furcsa tapintású lesz tőle az ember lombonca, de legalább később zsírosodik, mint megfigyeltem. Összegzésként azt tudom tanácsolni, hogy akciósan vegyétek meg s csak néhanapján, különleges alkalmakkor használjátok, mert szerintem nem is tesz jót a hajnak. Addig is marad a régi jó öreg tupírfésű.


 

A bejegyzés trackback címe:

https://cocochic.blog.hu/api/trackback/id/tr1003326775

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása