A Vogue Eyewear bejelentette, hogy Eva Mendes lesz idei első kommunikációs kampányának új arca, ugyanis a nemzetközileg elismert színésznő sokoldalú tehetség, ezért tökéletesen illik a Vogue Eyewear játékos és fiatalos szellemiségéhez.
Magával ragadó díva
Elegáns kisugárzása és bája mindenkit magával ragad, akár a filmvásznon, akár személyesen találkozik vele, ezért a Vogue Eyewear most induló, 2013-as tavaszi/nyári kommunikációs kampánya még tovább fokozza a díva ragyogását.
Ragyogó fotók
A Hollywood nyugati része fölé magasodó dombokon álló impozáns villában, egy napfényes októberi (!) napon készült képsorozat hat ragyogó, színes fotón ragadja meg Eva Mendes varázsának lényegét. Az objektív másik oldalán újból a jól ismert mester, a világ egyik legelismertebb és legkedveltebb fotósa, Mario Testino állt.
Nőies keretek
Az Eva által a kampányban viselt kollekciót a kifutón megjelenő trendek ihlették és remekül illusztrálja, hogy a Vogue mindig a divat éllovasának számít. A képeken bemutatott hat ragyogó és nőies keret mindegyikére jellemző az erős egyéniség és a kifinomult báj, valamint a lágy, mégis határozott vonalvezetés – pont olyanok, mint Eva Mendes.
„Imádom a szemüvegeket − az optikai kereteket és a napszemüvegeket egyaránt −, mivel kifejezésre juttatják az egyéniségemet és nagyszerű kiegészítők is egyben, melyeket remekül tudok ötvözni a különböző stílusokkal a hangulatomtól és attól függően, hogy milyen ruha van éppen rajtam. Kedvenceim a kissé retró hangulatú keretek, konkrétabban az ötvenes, a hatvanas és a hetvenes évekre visszakacsintó modellek. Újabban nekem is dioptriás napszemüveget kell hordanom és őszintén megmondom, hogy nagyon élvezem a dolgot."- nyilatkozta Eva Mendes a kampány kapcsán.
Ha tetszett a bejegyzés, nyomj egy lájkot és csatlakozz a blog Facebook oldalához is!